tisdag 9 juni 2009

Viva la Diva!

Lite mickel och lite mackel, men det gick förvånandsvärt lätt! Redan första gången. Jag ska inte lämna fler detaljer än så. Den som är nyfiken får testa själv :-)

Jag pratar om min nya kompis Diva. Jag kallar den så, eftersom jag bara inte kan förlika mig med ordet "menskopp". Jag kanske är pryd eller nåt, men det är bara FÖR fult. Märket heter i alla fall Diva Cup, därför kallar jag den min Diva från och med nu.

Den kändes inte heller. Ingenting alls. Jag trodde att det skulle kännas någonting i alla fall och att det var något som man skulle vänja sig vid. Men den var som försvunnen. Fast den gick att få tag på. Och ut kom den. Efter lite mickel och mackel.

Eftersom jag kände mig lite orutinerad och inte ville riskera något spill hade jag säkrat upp med en av mina fantastiskt fina färgglada tygbindor också. Första gången kom det en liten fläck, men jag hade nog misslyckats med att få Divan i exakt rätt position. Men hallå, det var ju FÖRSTA gången. Jag rätade till den och sedan var det inte mer med det!

Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar