tisdag 14 april 2015

Dagens program!

Idag har yngste sonen ledigt från dagis pga planeringsdag. Under morgontimmarna, jag vaknade kl 5, har jag funderat lite på hur vi ska spendera dagen. Det blir inget perfekt-morsa-ta-barnet-på-rolig-aktivitet utan något som är anpassat för oss som inte har ett färdigt kök. 

Först lämna äldsta på skolan (sen köpa en frukt och lämna den på skolan), sen åka till Ekesiöö och prata med någon som kan köksfläktar. Därefter utflykt till IKEA Barkarby. Om sonen vill vara i "Småland" får han det. För mina barn är det som Leos lekland. Där har de aldrig varit så de vet inte vad de missar. På IKEA ska jag kolla på en tvättbänk till tvättstugan. Franke ska ha sjutusen spänn för sin (rena rånet!!!) och därför behöver jag tänka om.

Jag hoppas det går fort med allt och att vi kan hämta äldsta ganska tidigt i em. Det är sista kvällen med barnen för denna gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar